Indigo Τσάντες και Αξεσουάρ
- Πώς μπορώ να πληρώσω?
Στην Indigo-Bags, αποδεχόμαστε τα εξής:
Αντικαταβολή, Πληρωμή μέσω Τραπέζης, Πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες.
Ασφάλεια Ιστού
Στο Indigo-Bags μπορείτε να ψωνίσετε με ασφάλεια: η παραγγελία σας πρόκειται πάντα να υποβληθεί σε επεξεργασία μέσω ενός ασφαλούς διακομιστή.
Μπορείτε να δείτε από το σύμβολο ασφαλείας στο κάτω μέρος του προγράμματος περιήγησής σας, καθώς και τη διεύθυνση ιστού “https”.
Όταν πληρώνετε μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, θα σας ζητηθεί πάντα να εισαγάγετε τον κωδικό CVV στο ταμείο για επιπλέον προστασία – αυτό μπορεί να βρεθεί είτε στο μπροστινό είτε στο πίσω μέρος της κάρτας σας.
Για την αμοιβαία ασφάλειά μας, η Indigo-Bags διατηρεί το δικαίωμα να διατηρεί παραγγελίες για πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες για επαλήθευση.
- Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τον Προωθητικό μου Κωδικό;
Αν έχετε έναν κωδικό προσφοράς για το ηλεκτρονικό κατάστημα Indigo-Bags, είστε τυχεροί! Καταχωρίστε τον κωδικό στο checkout στο πεδίο “Έχετε έναν κωδικό προσφοράς;”. Η έκπτωση θα εφαρμοστεί αυτόματα στο σύνολο των παραγγελιών.
Οι κωδικοί προσφοράς συνήθως δεν μπορούν να συνδυαστούν και ενδέχεται να ισχύουν εξαιρέσεις. Σας προσκαλούμε να διαβάσετε τους όρους και τις προϋποθέσεις που σχετίζονται με την έκπτωση, για καλύτερη ενημέρωση!
Αν για οποιονδήποτε λόγο η παραγγελία ακυρωθεί, θα επιστρέψουμε το πλήρες ποσό που πληρώσατε. Εάν η παραγγελία ακυρωθεί εν μέρει, θα επιστρέψουμε την μειωμένη τιμή για τα ακυρωθέντα στοιχεία. Επειδή οι κωδικοί προσφοράς μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο μία φορά, δεν θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ξανά τον ίδιο κωδικό.
- Πώς θα ξέρω ότι λάβατε την πληρωμή μου;
Πάντα στέλνουμε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης πληρωμής μόλις λάβουμε την πληρωμή της παραγγελίας σας. Αυτό μπορεί να διαρκέσει έως και 48 ώρες, ανάλογα με τη μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε.
Εάν δεν έχετε λάβει το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετά από 48 ώρες, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Αν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να το βρείτε, η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας θα χαρεί να σας βοηθήσει.
- Έχω ήδη κάνει την παραγγελία μου, αλλά δεν θα μπορούσα να εφαρμόσω τον Προωθητικό μου Κωδικό. Μπορείς να το κάνεις για μένα?
Μόλις τοποθετηθεί μια παραγγελία, δεν μπορούμε να την τροποποιήσουμε με οποιονδήποτε τρόπο. Ατυχία! Αν όμως η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί ακόμη, θα χαρούμε να την ακυρώσουμε για σας, ώστε να μπορείτε να τοποθετήσετε μια νέα παραγγελία με το κουπόνι.
Η πληρωμή μου συνεχίζει να απορρίπτεται!
Εφόσον το σύστημά μας απορρίπτει αυτόματα τις πληρωμές όταν οι καταχωρημένες λεπτομέρειες δεν ταιριάζουν με τις πραγματικές, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει ξανά τα στοιχεία χρέωσης και πληρωμής που εισάγετε. Εάν προσπαθείτε να πληρώσετε με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, ίσως χρειαστεί να καταχωρίσετε τον τριψήφιο κωδικό CVV και στην κάρτα σας για λόγους ασφαλείας. Εάν όλες αυτές οι λεπτομέρειες είναι σωστές, ίσως αξίζει να ερευνήσετε τα διαθέσιμα χρήματα στον τραπεζικό σας λογαριασμό. Εάν η συναλλαγή συνεχίζει να απορρίπτεται, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας σχετικά με το ζήτημα ή να δοκιμάσετε διαφορετικό τρόπο πληρωμής.